Samstag, 4. Dezember 2010

Montag Mosaik: 2. Advent / Monday Mosaic : 2nd Advent

Nein ich werde mich jetzt nicht auf die Montags Mosaike spezialisieren. Nur bin ich, beim Arbeiten mit den Perlen, gerade wieder mit einer Fleissarbeit beschäftigt.

Ausserden finde ich es schön, vom warmen Zimmer aus, den Schnee auf den Bäumen zu bewundern.
 
No I am not going to specialize to the Monday mosaics now . Only I am just busy with the sweat of the brow, working with the beads. I also like, to admire the snow on the trees, from my warm room .
 




Ich möchte mich ganz herzlich bei Mary bedanken, dass sie sich die Mühe des Monday Mosaics macht und uns daran teilhaben läßt.
Weitere Mosaike findet Ihr auf Marys Blog Little Red House

I would like to thank Mary for taking her time on the Monday Mosaics and let us be part of it.
Here you can find more Monday Mosaics.


Kommentare:

Americana Lady hat gesagt…

Lovely mosaic! The beauty of nature and it's majesty, thanks for sharing! Joan

Melli hat gesagt…

Schöne Fotos sind das Gabie, Danke fürs zeigen.

GLG Melli

Gardening in a Sandbox hat gesagt…

Wonderful mosaic. Thank you for sharing.

Vee hat gesagt…

Beautiful snow on trees...

Perlenkatze hat gesagt…

Thank you so much,Ladies, for your nice comments.